Yes!

Äntligen fredag och flyttdags! (Gud vad jag har att göra här hemma!) Denna veckan har varit underbar när det kommer till nätterna, av någon anledning har jag inte behövt gå upp för att kissa inte bara en, två utan tre nätter! Me love!!! Igår var lillan inte alls "snäll".. var ganska stirrig att hon var så gott som redo att titta ut under några timmar igår men sen lugnade allt ner sig och blev nästan skrämmande lungt... lugnet före stormen nu eller? Det värsta med denna graviditeten är att INGET känns som det gjorde när jag väntade Robin.

Efter en massa tjat från mina kära vänner tog jag ett stort steg igår kväll och beslöt mig för att packa bb-väskan så nu är det bara två saker kvar som ska ner och sen är den färdigpackad!

Nu ska jag sätta igång med packandet och sen kommer Daniella och William. Mamsen kom hem från Grekland inatt så jag tänkte att vi skulle hinna med att sticka bort till henne en runda för att hälsa henne välkommen hem och titta på valparna som Robin fortfarande inte har sett. Nä du.. nu har jag inte tid att sitta här och sitta längre! - Ha en underbar dag.

♥Älskar min underbara familj och mina guldklimpar till vänner♥

Kommentarer
Postat av: madde

Hej vännen fick inget svar av dig i fredags e allt bra.. Vill inte va på för mycke men lillan har inte kommit än va ?

kram madde

2010-05-31 @ 06:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0