Snyggt i sängen!

Igår fick jag mitt paket från Jotex. Vad la där i paketet då undrar ni?! Jo det ska jag berätta.. En sängkappa och tre örngott som på bilden nedan.



Ville ha påslakanet också men det fanns inte i dubbel storlek så det får duga med ett vitt utan spets istället. Idag ska Paul lista klart i sovrummet och om vi hinner/orkar ska vi göra huvudgaveln, sen är vi färdiga med vårt sovrum. Nästa projekt på listan är toaletten på övervåningen. Robin ska få vara med och välja färger och mosaik/kakel eftersom det kommer att bli "hans" toalett så småningom. Det projektet kommer jag inte att lägga mig i en enda gång, det får vara killarnas projekt!

Idag har jag gjort något nytt för första gången - saft.. Eller.. gjort och gjort, satt den iallafall så nu återstår det att se hur den är på lördag. Spännande. Vår ugn gick i sönder i förrgår och det var mindre spännande! Plattorna fungerar och jag vet inte riktigt hur det fuknar med ugnen... kanske är en säkring som gått bara?! Tänkte be grannen kolla på den lite senare idag så får vi se hur domen lyder. Konstigt hur man fungerar.. bara för att man inte kan använda ugnen blir man sugen på all sort mat som tillagas just där! Nä, nu ska jag gosa med Juni en stund och sen är det dags att hämta Robin och handla. - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0