Paus i skruvandet..

skruvar och har mig men nu behövdes en liten paus i meckandet.  Ska snart hämta Robin på skolan och sen blir det till att fortsätta skuva och när det är klart ska jag fixa med min stege. Ikväll ska det äntligen läggas golv i sovrummet! Är nästan helt överens med mig själv om vilken fondtapet det blir. Ska kolla Ikeas hemsida sen och se fall dom har fått in gardinerna vi ska ha. Så jäkla typiskt att grejer är slut när jag ska handla!! Blä. Vill bara att vårt sovrum ska bli klart så att man slipper att leva i en jäkla röra. Idag är det en såndan dag då jag INTE vill stå och greja vid spisen så därför tänker jag testa ett nytt recept där maten "sköter" sig själv.. passar mig utmärkt idag. Är det gott slänger jag in receptet! Nu ska jag ta på Juni så att vi kan traska iväg i skitvädret och hämta storebror. - Ha en undrebar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0